kay.blogg.se

Här pratar jag om litteratur, film, miljön, skrivande, föräldraskap, politik och livet. Jag vill gärna att du läser och tycker till, men om du blir så arg av det jag eller annan skriver så att du bara vill ösa galla - då ber jag dig låta bli eller åtminstone göra det någon annanstans! Ilska kan vara bra, men inte påhopp. Förstår du skillnaden så vill jag jättegärna att du är med! Tillsammans är vi starkare.

Sista dagen i fina grannhuset

Publicerad 2013-07-27 09:40:00 i Allmänt, Privat, Sommar,

...sen flyttar vi tillbaka in i vår egen sommarstuga igen. Det är en så otroligt vacker morgon här, allt som en svensk juli-dag lovar verkar den hålla. Lillen sover, sambon sitter och kollar lägenheter till oss till i höst. Nervöst, men det måste ju göras. 
Jag är inte så van vid det här med bloggande, känns ovant och lite läskigt ("någon kan läsa det jag skriver, hjälp!" typ), så det blir kanske bara lite allmänt löst prat nu i början innan jag vänjer mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela